Monday, January 10, 2011

....pUisi hOt....

sekarang waktu hujan, mlam2 ni hujan ley turun lak..hujan ini telah mendinginkan seluruh isi tubuhku yang kecil molek ini...hahahha...sdg melayan perasaan ni, tibe2 teringat kat "SI DIA"....

lama suda rasanya aku tidak menatap "SI DIA"...membelai dan merasai sentuhan ajaibnya yang HOT!rindu sekali aku padanya..hahahhaha~~

Oleh itu dikesempatan ini aku nak wat puisi ckit tok "SI DIA" ni la....

INILAH "SI DIA" ITU......





"UBI KENTANG"

oh ubi kentang,,,
kau sungguh manis..
tak kira direbus mahupun dibakar...

rasamu sungguh enak....
harum baumu buatku terigau-igau...
kelembutanmu menambat hatiku..

oh ubi kentang...
tau kah kau bahawa aku...
sangat menyukai mu??
sedarlah.... sesungguhnya...
kau membuat hidupku
lebih sempurna dengan kehadiranmu...
di sisiku ini...

oh ubi kentang yang manis!..
kau menjadi pelengkap hidupku...
tanpamu rasanya hidupku ini..
seperti tiada erti!..

sayangku...
ubi kentang....
usahlah dikau gusar dan khuatir
kerana adapun banyak makanan di luar sana..
aku tetap tidak akan melupaimu
percayalah...

hahahhaahhaha...sudah lama rasanya aku x mkan ubi kentang ni....tibe3 teringat lak...

lalallala...





0 comments:

Post a Comment