Wednesday, January 5, 2011

::hiKayat sang Puteri::

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Di sini, di tempat ini aku nk bg stury kit la ttg kisah hidup aku yg penuh suke duke, penuh tragis,penuh pancaroba, pahit manis, ranjau berduri, dan macam2 lg penuh la...huhuhuhu..

Waktu aku lahir ke bumi....
Menurut I/C aku lahir bulan Mac, hari selase kot mase tu...sebelum lahir ke dunia ni aq telah pun brade selama 9bulan 10hari aku  kt 1tempt yg sungguh best, selesa yg teramat, nyaman tanpa hidupan luar, bak kate pepath jerman "the best place"hahahaha...so nk dipendekkn cite agaknye mase nk kluar tu aku ni xsabo2 agaknye nk lihat dunia ni, mak aku tahan aku ckp "kjp nak..sabo jp lg kite smpai hsptl''.mase tu dlm prjlnn nk ke hsptl la tu..aku ni degil gak nye nk kuar jugak...tibe2....uweekk..uuwweekkk...lahirlah aku ke dunia ini...
hahahha..mase tu masih lg dlm kereta!..so tmpt aku lahir dlm kereta la....ya!jgn terkezut lak...

Nama yg indah...
mase kt hsptl mak aku bg name kt aku. kebetulan mase tu ade seorg jururwt ni yg dokong aku, jd mak aku tibe tany2 jururwt tu name die sape, agaknye mak aku tgk nurse tu cm suke jek kt aku..almaklumlah kecik2 aku ni comel..hahahhaaha..so mak aku decide nk ltk name aku ikt nurse tu la..LATIFAH..ya!itulah name ku..name yg ckup ringkas!tp aku suke kn name tu..
ade org ckp name aku ni kuno la, name org dulu2 la..tp..ADE AKU KESAH KER??bia r diorg nk ckp ape pon yg pntg aku sgt3 suke name ku ini..aku suke kn mksdnye LATIFAH iaitu "YANG LEMAH LEMBUT"..hahahha...cm aku la tu...lalallalaala~~~

Mase kecilku...
mase di alam kanak2 aku ni xbrape nk igt sgt la...almaklumlah mase tu kecik lg xtau pape...yg aku igt aku suke main PONDOK2, MASAK2, biase la tu permainn bdk prmpuan kan..dulu aku suke brangan nk jd puteri..hahahaha...

aku suke tgk cite kartun!...smpai skrg aku ske tgk cite kartun tau...hahahaha...ni la cite2 kartun yg aku suke...

hahahaha...byk lagi sbnrnye karton2 yg aku suke cm SPONGEBOB, TOM&JERRY, HAGEMARU,,,aku ni kdg2 perangai cm budak2 gak,maybe sbb bdn aku pon kecik jd mmpngruhi kot la...huhuhu...

aku ske tgk cite2 lawak sbb aku bole ketawe cm ni...

hahahahhaaha...kdg2 ketawe kn BEST, ley hlgkan tension,stress hlgkan kesedihan n mcm2 lg la...ha btol kn...
lolololololo....tp ade org ckp lau byk sgt ketawe t ade perkare yg myedihkan nak berlaku lak..ala tu sume keje Allah yg Maha Kuasa...kan kan kan...

Akhir sekali...
lalalalala~~~stakat ni da la dulu...da pukul bape ni.da PAGI dah!...huhuhuhu...nk memikir ayat2 cinte ni bape lame...hahahhaa...t sambong lg la stury mury ni...kesian laptop aku ni lagi td bekerje keras demi aku..hahahaha!!

0 comments:

Post a Comment