Monday, January 17, 2011

''''ajAib dan aJaiB'''

Day:   Monday
Date: 17/01/2011
Time: Around 12:45pm
Venue: Rental Home

Action 1: Into the house with the body a little tired because baru blik dari kelas tok break lunch for afternoon,,,pulang dari kelas kononnye dengan hopefully nk cook-cook dengan kawan,,biase la tu kan dok pon kt rental home kene la pandai berjimat cermat an...lau everyday la nak makan kat luo bole rabak duit oo...hahahhaa...

Action 2: after siap2 salin baju sume dengan penuh harapan in my heart aku pun bergerak dengan penuh gaye menuju ke kitchen la...open the peti ais tgk ape yg ade...sekali si TEMPE jek yang ade...ish3...nak cook ape ni...then aku pun close the peti ais sedikit broken heart..,,,,

Action 3: after that aku open almari kat dapur tu,,look there byk sardin..wah3 semangat nak masak lauk sardin ni... suddenly aku terfikir lak...almak cili da abis lak...aduyai...da lemah da semangat nk cook-cook ni... 

Action 4: so aku feel lazy to cook-cook lah!..aku bergerak ke depan ddk tgk tb...tgh syok2 tgk tb tibe..my Mr. Eric berbunyi riang...dengan malsnye aku mencapai dan tertera....dan membacenye...

1 message received from 23238..

RM0. Buntu nak masak apa?
Dapatkan pelbagai info resipi masakan untuk hidangan 
keluarga tersayang!
RM0.50/MMS.
3MMS?minggu.
Hantar ON MR ke 23238.

perggghh!!!mesage ni mmg betol2 perli aku ni....Cam tau2 jek an aku xde idea nak masak ape!...ish3....pelik bin ajaib aku ni......hahahahaha!!!kelako la lau ingat balik....At the end aku decide makan kat luo jek la ngn kawan2 aku........


0 comments:

Post a Comment