Thursday, March 3, 2011

,',',sampai sini,',',

sampai sini
aku rasa mungkin sampai sini je
ya, mungkin memang sampai sini je

biarlah ia berlalu
tak mungkin daun yang da gugur itu 
boleh bercantum kembali

ya mungkin juga ia telah ditakdirkan begitu
walau sehebat manapun nak dipertahankan
jika kita sendiri tiada usaha 
untuk kembali semula
ianya tak kan berputik kembali

aku berusaha
aku nak cuba juga memperbaikinya semula
namaun,.....
mungkin kita memang tak ditakdirkan bersama

aku juga tertanya adakah kau sama seperti ku
mengharapkan mentari muncul tika hujan lebat melanda

ya mungkin juga aku sudah mengetahui jawapannya
mungkin sampai di sini sahaja
kita hanya boleh seperti biasa 
tanpa mengharap sesuatu yang dahulu itu kembali

mungkin memang sampai di sini.......


0 comments:

Post a Comment